Jak lekarz może promować swoje usługi medyczne?
Przepisy określają zasady, jakimi mogą się kierować placówki weterynaryjne, aby prowadzić działania marketingowe. Przede wszystkim nie mają one możliwości, aby w typowy sposób reklamować swoje usługi. Lekarze i pracownicy placówek weterynaryjnych mogliby tworzyć hasła reklamowe nagabujące do skorzystania z usług. Aby tego uniknąć, wprowadzono przedstawione wcześniej rozwiązania prawne. Nie oznacza to jednak, że weterynarze i menedżerowie nie mają możliwości wyróżniania swojej oferty. Agencja reklamowa branży medycznej i weterynaryjnej, wie jak pomóc weterynarzom skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
- efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
- metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
- prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt