Kluczem do osiągnięcia stabilnej pozycji na rynku są klienci. Dlatego inwestycja czasu i energii w poznanie ich potrzeb i oczekiwań jest jedną z bardziej opłacalnych inwestycji. Nie ma znaczenia, czy jest to mały, lokalny gabinet weterynaryjny czy duża klinika. Dobry klient to osoba, która regularnie będzie korzystać z usług firmy. Regularne monitorowanie zadowolenia klientów, określenie jego stopnia i zmian poziomu pozwala uniknąć sytuacji, w której dotychczasowi klienci odchodzą. Ułatwia również zdobycie nowych lojalnych klientów. Możemy to osiągnąć dzięki ankiecie satysfakcji klienta.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Jakie pytania warto zadać w ankiecie?
W jakiej formie przeprowadzać ankietę satysfakcji klienta?
Z jakich ankiet internetowych warto korzystać?
Lojalność i satysfakcja w relacjach z klientami – na co zwrócić szczególną uwagę