• Serwis Lekarza Weterynarii
  • Prawo na co dzień
  • |
  • Polski Ład
  • |
  • Odpady
  • |
  • Zarządzanie i finanse
  • |
  • Promocja gabinetu
  • |
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Serwis WeterynaryjnySerwis Weterynaryjny
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj się »
  • Zamów »
  • x
  • Prawo na co dzień
  • Polski Ład
  • Odpady
  • Zarządzanie i finanse
  • Promocja gabinetu
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Słowa kluczowe
  • reklama

reklama

Jakie są podstawowe zasady budowania marki gabinetu i kliniki?

Budowanie marki jest jednym z kluczowych elementów w marketingu. Marka decyduje bowiem o tym, że dana firma lub jej produkty czy usługi pozytywnie wyróżniają się od innych w świadomości klientów. Podstawy wiedzy, jak zbudować swoją pozycję na rynku, przydadzą się także gabinetom weterynaryjnym. Trzeba jednak pamiętać, że inaczej wygląda budowanie marki na wielkim, globalnym rynku, a inaczej w lokalnej społeczności. Sprawdźmy, jak globalne doświadczenia wykorzystać w codziennej praktyce gabinetu weterynaryjnego, żeby zbudować markę rozpoznawalną lokalnie.

  • 23 sierpnia 2019 r.
  • Promocja gabinetu

Jak reklamować się zgodnie z prawem?

Jak reklamować, żeby nie reklamować, tylko informować? To pytanie spędza sen z powiek każdemu właścicielowi gabinetu, który dostrzega korzyści płynące z marketingu medycznego. Z jednej strony wiemy, że zgodnie z ustawą o zakładach leczniczych dla zwierząt obowiązuje nas zakaz reklamowania praktyk weterynaryjnych. Z drugiej zaś strony duża konkurencja sprawia, że informowanie klienta o swoich mocnych stronach jest po prostu koniecznością. Kluczowe w tym przypadku jest odróżnienie informacji, których udostępnianie w pewnym zakresie należy do obowiązków, od tego, co można uznać już za reklamę.

  • 29 listopada 2018 r.
  • Promocja gabinetu
478268

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

/WiedzaiPraktyka

/wip