Jeśli rebranding, czyli zmiana marki wynika z potrzeby rynkowej i zostanie poprzedzony analizą, to jest opłacalny. Mimo konieczności poniesienia kosztów związanych z zaprojektowaniem komunikacji od zera oraz jej wdrożeniem, odświeżony wizerunek stwarza zupełnie nowe możliwości i pozwala uzyskać przewagę konkurencyjną w danej branży. Rebranding może być również pretekstem do wprowadzenia koniecznych zmian w prowadzonym gabinecie weterynaryjnym, zoptymalizowania procesów, uzupełnienia kompetencji, zmiany asortymentu lub poprawy jego jakości.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
Kiedy warto rozważyć zmianę marki weterynaryjnej?
Zmiana marki: ewolucja czy rewolucja – jaki wariant wybrać?
Na czym polega rebranding strategiczny i kiedy warto zastanowić się nad jego wprowadzeniem?
Na czym polega rebranding wizualny i jakie są jego zalety?
Na czym polega rebranding totalny i w jakich przypadkach może okazać się konieczny?
Na co należy zwrócić, przeprowadzając zmianę marki?