Bezpłatne terminale płatnicze dla weterynarzy wspierają rozwój praktyki weterynaryjnej i poprawiają relacje z klientami

Dodano: 19 kwietnia 2024
Polska bezgotówkowa dla firmy

Już ponad 2/3 płatności w Polsce realizowanych jest bezgotówkowo[1], a wartość transakcji cyfrowych przewyższa te realizowane gotówką. Co więcej punkty, które oferują więcej niż jedną metodę płatności, są postrzegane przez klientów jako bardziej atrakcyjne i nowoczesne. Kliniki weterynaryjne i lecznice dla zwierząt to miejsca, w których klienci chcą mieć wybór metod płatności, aby móc w każdym miejscu płacić tak jak lubią: kartą, gotówką czy mobilnie.

Fundacja Polska Bezgotówkowa oferuje przedsiębiorcom, osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą w tym również klinikom weterynaryjnym, przychodniom dla zwierząt czy lecznicom bezpłatne terminale płatnicze lub dostęp do aplikacji umożliwiającej przyjmowanie płatności bezgotówkowych na telefonie, całkowicie bezpłatnie przez okres 12 miesięcy. Fundacja pokrywa również koszty finansowe obsługi transakcji do kwoty 100 tys. zł obrotu rocznego na jeden terminal. Po bezpłatnym okresie testowym, przedsiębiorcy mogą zdecydować się na zatrzymanie terminala na określonych warunkach lub dobrowolnie zrezygnować z jego posiadania. Zdecydowana większość osób, które zdecydowały się na skorzystanie z Programu Polska Bezgotówkowa, potwierdza, że oferowanie klientom płatności bezgotówkowych przekłada się na wzrost przychodów oraz zadowolenie konsumentów. Rozwiązanie, które może znacznie zwiększyć atrakcyjność usług i pomóc rozwinąć Twój biznes jest w zasięgu ręki i w dodatku nie wymaga dodatkowych inwestycji.

A czy Twoja firma posiada już terminal płatniczy? Jeśli nie sprawdź Program Polska Bezgotówkowa, który oferuje bezpłatne terminale dla każdego przedsiębiorcy!

Jak wykorzystać potencjał płatności bezgotówkowych i zwiększyć konkurencyjność usług weterynaryjnych?

- Zdecydowałam się skorzystać z Programu Fundacji Polska Bezgotówkowa i wdrożyć terminal w swoim gabinecie, gdyż w przypadku usług weterynaryjnych ciężko z góry oszacować koszt wizyty, na który składa się wiele czynników plus cena leków. W związku z tym, aby uniknąć dodatkowych komplikacji przy płatności, umożliwiamy klientom płatność kartą lub elektronicznymi rozwiązaniami. Odkąd wprowadziliśmy terminal niemal 100% płatności realizowana jest bezgotówkowo. Klienci nie muszą już wypłacać wcześniej gotówki, biec w trakcie wizyty do bankomatu albo decydować się na płatność przelewem na konto, co również zajmowało czas i wymagało od nas dodatkowej weryfikacji – mówi Joanna Wróblewska, właścicielka gabinetu weterynaryjnego Vetigo w Lesznowoli.

Program Polska Bezgotówkowa ma na celu wesprzeć małe, średnie i mikroprzedsiębiorstwa w procesie rozwojui utrzymania konkurencyjności poprzez umożliwienie im dostępu do przyjmowania rozwiązań bezgotówkowych. Do końca marca 2024 r. do Programu Polska Bezgotówkowa dołączyło ponad 468 tys. podmiotów, w których łącznie zainstalowano ponad 623 tys. urządzeń do przyjmowania płatności cyfrowych. Tylko do końca lutego 2024 r. z terminali Fundacji skorzystało ponad 47 tysięcy przedsiębiorców oferujących usługi w sektorze „zdrowie” - w tym weterynarzy.

- Korzystanie z płatności bezgotówkowych zwiększa przejrzystość transakcji, skraca i ułatwia pracę osób przyjmujących wspomniane płatności, a co najważniejsze jest odpowiedzią na potrzeby klientów. Program Fundacji Polska Bezgotówkowa powstał właśnie po to, aby wspierać polskich przedsiębiorców w rozwoju działalności i, aby wszystkim przedsiębiorcom, którzy nie mają i nie mieli terminala zaoferować bezpłatnie dostęp do tego narzędzia lub do aplikacji, która umożliwia przyjmowanie płatności zbliżeniowych za pomocą smartfona lub tabletu, na którym zostanie zainstalowana. To oznacza, że właściciel firmy nie musi nawet posiadać dodatkowego urządzenia, a może przyjmować płatności cyfrowe bezkosztowo i tym samym zwiększyć konkurencyjność swoich usług - mówi Zbigniew Wiśniewski, wiceprezes zarządu Fundacji Polska Bezgotówkowa.

Chcesz wziąć udział w Programie i otrzymać bezpłatny terminal lub skorzystać z terminala w telefonie?

 

[1] Badanie Fundacji Polska Bezgotówkowa „Zwyczaje płatnicze Polaków a rozwój sieci akceptacji kart w Polsce”, 2023.