Jak budować silną markę weterynaryjną?

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 3 grudnia 2021
Jak zbudować silną markę weterynaryjną?

Rynek jest dziś zatłoczony. Lekarze weterynarii muszą więc zrobić wszystko, by się wyróżnić. Mogą to osiągnąć tylko dzięki unikalnej tożsamości. Tożsamość marki jest jak twarz, która wyróżnia ją z tłumu. To właśnie ona sprawia, że ludzie rezerwują w tym konkretnym gabinecie wizytę, a później wracają. Wbrew pozorom nie jest to tylko nazwa i logo. To wszystkie aspekty, które składają się na jej docelowy wizerunek. Określenie tożsamości jest więc kluczowym etapem w procesie budowania marki, jednak zdecydowanie nie jedynym.

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Co wybrać, kreując własną markę: autentyzm czy autokreację?
  • W jaki sposób pokazać w mediach społecznościowych swój profesjonalizm?
  • Ile czasu trzeba poświęcić, aby zbudować markę i jakie działania podejmować w poszczególnych etapach tworzenia marki?

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.