Marketing w małej firmie – sprawdzone pomysły na szybki rozwój gabinetu weterynaryjnego

Dodano: 3 kwietnia 2019

Małe firmy najczęściej nie mają zaplecza marketingowego. Nie mogą pozwolić sobie na zatrudnienie osoby, która będzie zajmowała się reklamą, promocją, marketingiem. Właściciel takiej firmy też zazwyczaj traktuje te kwestie po macoszemu i z doskoku. Dysponują niewielkim budżetem, a podobno im mniej pieniędzy na promocję, tym mniejsza szansa na dotarcie do klientów. Dziś możemy powiedzieć, że to mit, ponieważ dzięki łatwemu dostępowi do określonych narzędzi można prowadzić bardzo skuteczne działania marketingowe, wydając na to stosunkowo niewielkie kwoty.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła