Jakich działań nie warto podejmować na Facebooku?

Dodano: 19 marca 2019

Social media, a w szczególności Facebook i Twitter, w bardzo dużym stopniu wpłynęły na relacje między klientami a markami. Zmiany te nastąpiły tak szybko, że firmy działające w tradycyjny sposób mogły ich nie zauważyć, co na dłuższą metę będzie działało na ich niekorzyść. Najczęściej przygoda firmy z Facebookiem lub Twitterem zaczyna się od stwierdzenia, że skoro w portalach społecznościowych są już obecni konkurenci, dany gabinet czy klinika także chcą do nich dołączyć, aby sprawiać wrażenie marki nowoczesnej i idącej z duchem czasu. Sama deklaracja nie wystarczy, ponieważ komunikowanie się z klientami za pomocą nowoczesnych środków przekazu wymaga wprowadzenia zmian na wielu płaszczyznach. Warto zwrócić uwagę na działania, których nie powinniśmy podejmować na Facebooku.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła