Najdroższe usługi weterynaryjne – jak je "promować"
Promocja drogich usług weterynaryjnych nie jest łatwa, ponieważ w grę wchodzą nie tylko pieniądze, ale i zdrowie. Ale pozwala osiągnąć dobre zyski ze sprzedaży. Promocja drogich usług weterynaryjnych, które klient może nabyć jako coś zupełnie dobrowolnego, bardziej przypomina promocję dóbr luksusowych dobrze opakowanych. Tym opakowaniem w przypadku zabiegów weterynaryjnych jest zaufanie, jakim klient obdarzy lub nie obdarzy lekarza weterynarii. Pamiętać zatem trzeba, że u podstaw takiej promocji zawsze leży dobrze skonstruowana strategia marketingowa i strategia marki weterynaryjnej, jaką reprezentuje lekarz.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
- efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
- metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
- prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt