Jak poprawić jakość obsługi klientów w praktyce weterynaryjnej?

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 6 czerwca 2022
obsługa klienta w gabinecie weterynaryjnym

Dbałość o klienta to czynnik, który buduje relacje i pomaga firmie zwiększać bazę zadowolonych klientów. Lojalni klienci będą zawsze korzystać z usług w tej samej firmie, przekazywać cenne informacje zwrotne i polecać firmę rodzinie oraz znajomym. Dzięki nim spadają koszty związane z poszukiwaniem nowych klientów, a zaoszczędzone środki można zainwestować gdzie indziej. Jak zatem należycie zadbać o klientów? Przede wszystkim musimy mieć pewność, że znamy ich potrzeby. Następnie musimy wdrożyć strategie, które nie tylko zaspokoją te potrzeby, ale przewyższą nawet oczekiwania konsumentów. Dlatego każdy gabinet weterynaryjny musi zapewniać klientom nie tylko najlepszą możliwą opiekę weterynaryjną, ale także najwyższą jakość obsługi.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

Jak dopasować funkcjonowanie gabinetu do wymagań klienta?

Na czym polega personalizacja kontaktu z klientem?

Dlaczego warto wykorzystywać schematy i standardy postępowania w konkretnych sytuacjach?

W jaki sposób wykorzystywać opinie klientów?

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.