Webinar sposobem na promocję zakładu leczniczego dla zwierząt – praktyczne wskazówki, jak go przygotować

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 7 lutego 2024
Webinarium w weterynarii

Siła webinarów polega na tym, że w jednym czasie, w jednym miejscu spotykają się osoby zainteresowane danym tematem. Na bezpłatne webinary często są prowadzone zapisy, a więc osoba prowadząca zyskuje bazę subskrybentów konkretnie zainteresowanych danym tematem, co jest bardzo cennym zasobem każdej marki – również weterynaryjnej.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

Jakie są najważniejsze zalety webiaru?

Jakie narzędzia mamy do wyboru, aby przygotować webinar?

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.