• Serwis Lekarza Weterynarii
  • Prawo na co dzień
  • |
  • Polski Ład
  • |
  • Odpady
  • |
  • Zarządzanie i finanse
  • |
  • Promocja gabinetu
  • |
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Serwis WeterynaryjnySerwis Weterynaryjny
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj się »
  • Zamów »
  • x
  • Prawo na co dzień
  • Polski Ład
  • Odpady
  • Zarządzanie i finanse
  • Promocja gabinetu
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Słowa kluczowe
  • ankieta dla klienta

ankieta dla klienta

Badania ankietowe zadowolenia klientów w klinice weterynaryjnej

Firmy bardzo często przeprowadzają różnego rodzaju badania opinii pracowników i klientów. Zwykle są one jednym z elementów większych programów oceny satysfakcji ze świadczonych usług czy sprzedawanych produktów. Ankiety zadowolenia ze świadczenia usług stały się coraz popularniejsze również wśród lekarzy weterynarii. Możemy je przeprowadzać m.in. przed planowanymi zmianami systemu zarządzania, wdrożeniem nowych rozwiązań technologicznych, badając opinie klientów, pracowników czy partnerów handlowych. Sprawdźmy, jakie mamy do dyspozycji metody wykorzystania ankiet badawczych, a także jakich błędów unikać przy ich konstruowaniu, stosowaniu i ocenianiu.

  • 3 lutego 2020 r.
  • Promocja gabinetu
869

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

/WiedzaiPraktyka

/wip