Badania ankietowe zadowolenia klientów w klinice weterynaryjnej

Dodano: 3 lutego 2020

Firmy bardzo często przeprowadzają różnego rodzaju badania opinii pracowników i klientów. Zwykle są one jednym z elementów większych programów oceny satysfakcji ze świadczonych usług czy sprzedawanych produktów. Ankiety zadowolenia ze świadczenia usług stały się coraz popularniejsze również wśród lekarzy weterynarii. Możemy je przeprowadzać m.in. przed planowanymi zmianami systemu zarządzania, wdrożeniem nowych rozwiązań technologicznych, badając opinie klientów, pracowników czy partnerów handlowych. Sprawdźmy, jakie mamy do dyspozycji metody wykorzystania ankiet badawczych, a także jakich błędów unikać przy ich konstruowaniu, stosowaniu i ocenianiu.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła