• Serwis Lekarza Weterynarii
  • Prawo na co dzień
  • |
  • Polski Ład
  • |
  • Odpady
  • |
  • Zarządzanie i finanse
  • |
  • Promocja gabinetu
  • |
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Serwis WeterynaryjnySerwis Weterynaryjny
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj się »
  • Zamów »
  • x
  • Prawo na co dzień
  • Polski Ład
  • Odpady
  • Zarządzanie i finanse
  • Promocja gabinetu
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Słowa kluczowe
  • empatia

empatia

Komunikacja w właścicielem zwierzęcia

Komunikacja z właścicielem czworonoga – między zarządzaniem a empatią

Niewłaściwa komunikacja niszczy stosunki międzyludzkie, udana warunkuje dobre relacje. Celem komunikacji lekarza weterynarii z klientami objętymi jego troską jest wzajemne zrozumienie, kształtowanie właściwych relacji, udzielenie skutecznej pomocy. Relacja lekarz weterynarii – klient jest wielowymiarowa i złożona. Dziś zmierzamy w kierunku współdziałania, gdzie klient jest podmiotem dla zespołu weterynaryjnego i jest postrzegany jako osoba aktywna. Coraz częściej pracownicy klinik weterynaryjnych są szkoleni w zakresie tzw. umiejętności miękkich. Podejście holistyczne zakłada, że zwierzę nie jest jedynie „przypadkiem chorobowym”, kładzie nacisk na dostrzeganie wymiaru psychologicznego właściciela i nowej sytuacji, jaką jest dla niego choroba czworonoga.

  • 25 stycznia 2021 r.
  • Zarządzanie i finanse
992

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

/WiedzaiPraktyka

/wip