• Serwis Lekarza Weterynarii
  • Prawo na co dzień
  • |
  • Polski Ład
  • |
  • Odpady
  • |
  • Zarządzanie i finanse
  • |
  • Promocja gabinetu
  • |
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Serwis WeterynaryjnySerwis Weterynaryjny
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj się »
  • Zamów »
  • x
  • Prawo na co dzień
  • Polski Ład
  • Odpady
  • Zarządzanie i finanse
  • Promocja gabinetu
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Słowa kluczowe
  • Facebook

Facebook

Jakich działań nie warto podejmować na Facebooku?

Social media, a w szczególności Facebook i Twitter, w bardzo dużym stopniu wpłynęły na relacje między klientami a markami. Zmiany te nastąpiły tak szybko, że firmy działające w tradycyjny sposób mogły ich nie zauważyć, co na dłuższą metę będzie działało na ich niekorzyść. Najczęściej przygoda firmy z Facebookiem lub Twitterem zaczyna się od stwierdzenia, że skoro w portalach społecznościowych są już obecni konkurenci, dany gabinet czy klinika także chcą do nich dołączyć, aby sprawiać wrażenie marki nowoczesnej i idącej z duchem czasu. Sama deklaracja nie wystarczy, ponieważ komunikowanie się z klientami za pomocą nowoczesnych środków przekazu wymaga wprowadzenia zmian na wielu płaszczyznach. Warto zwrócić uwagę na działania, których nie powinniśmy podejmować na Facebooku.

  • 19 marca 2019 r.
  • Promocja gabinetu
435

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

/WiedzaiPraktyka

/wip