• Serwis Lekarza Weterynarii
  • Prawo na co dzień
  • |
  • Polski Ład
  • |
  • Odpady
  • |
  • Zarządzanie i finanse
  • |
  • Promocja gabinetu
  • |
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Serwis WeterynaryjnySerwis Weterynaryjny
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj się »
  • Zamów »
  • x
  • Prawo na co dzień
  • Polski Ład
  • Odpady
  • Zarządzanie i finanse
  • Promocja gabinetu
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Słowa kluczowe
  • Facebook marketing

Facebook marketing

Kilka porad dla fanpage’a gabinetu weterynaryjnego

Kilka porad dla fanpage’a gabinetu weterynaryjnego

Facebook – jeden z największych serwisów społecznościowych na świecie – jest miejscem, do którego zagląda niemal każdy, w tym również właściciel psa lub kota. Promowanie gabinetu na Facebooku może być tanim i skutecznym sposobem dotarcia do nowych klientów oraz prowadzenia komunikacji z bieżącymi. Jego prowadzenie wcale nie jest łatwe, a nieumiejętnie poruszając się w świecie mediów społecznościowych przysporzymy sobie więcej szkód, niż zysków.

  • 17 lutego 2021 r.
  • Promocja gabinetu
Tajemnica weterynaryjna w mediach społecznościowych

Weterynarz na Facebooku – co warto wiedzieć

Internet stał się bardzo potężnym narzędziem komunikacji, które świetnie sprawdza się przy promowaniu własnego biznesu. Każdy użytkownik Facebooka może założyć w portalu stronę firmową, tzw. fanpage’a. Fanpage przypomina nieco zwykłą stronę internetową i może pełnić rolę wirtualnej wizytówki, dzięki której przedstawimy gabinet lub klinikę weterynaryjną klientom. Wielu weterynarzy z dystansem podchodzi do nowoczesnych mediów. Jednak umiejętne wykorzystanie social mediów w komunikacji może być dobrym sposobem na dotarcie do nowych klientów. Warto sprawdzić, jak to zrobić.

  • 9 listopada 2018 r.
  • Promocja gabinetu
999220

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

/WiedzaiPraktyka

/wip