Weterynarz na Facebooku – co warto wiedzieć
Internet stał się bardzo potężnym narzędziem komunikacji, które świetnie sprawdza się przy promowaniu własnego biznesu. Każdy użytkownik Facebooka może założyć w portalu stronę firmową, tzw. fanpage’a. Fanpage przypomina nieco zwykłą stronę internetową i może pełnić rolę wirtualnej wizytówki, dzięki której przedstawimy gabinet lub klinikę weterynaryjną klientom. Wielu weterynarzy z dystansem podchodzi do nowoczesnych mediów. Jednak umiejętne wykorzystanie social mediów w komunikacji może być dobrym sposobem na dotarcie do nowych klientów. Warto sprawdzić, jak to zrobić.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
- efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
- metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
- prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt