Weterynarz na Facebooku – co warto wiedzieć

Dodano: 9 listopada 2018
Tajemnica weterynaryjna w mediach społecznościowych

Internet stał się bardzo potężnym narzędziem komunikacji, które świetnie sprawdza się przy promowaniu własnego biznesu. Każdy użytkownik Facebooka może założyć w portalu stronę firmową, tzw. fanpage’a. Fanpage przypomina nieco zwykłą stronę internetową i może pełnić rolę wirtualnej wizytówki, dzięki której przedstawimy gabinet lub klinikę weterynaryjną klientom. Wielu weterynarzy z dystansem podchodzi do nowoczesnych mediów. Jednak umiejętne wykorzystanie social mediów w komunikacji może być dobrym sposobem na dotarcie do nowych klientów. Warto sprawdzić, jak to zrobić.

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła