• Serwis Lekarza Weterynarii
  • Prawo na co dzień
  • |
  • Polski Ład
  • |
  • Odpady
  • |
  • Zarządzanie i finanse
  • |
  • Promocja gabinetu
  • |
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Serwis WeterynaryjnySerwis Weterynaryjny
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj się »
  • Zamów »
  • x
  • Prawo na co dzień
  • Polski Ład
  • Odpady
  • Zarządzanie i finanse
  • Promocja gabinetu
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Słowa kluczowe
  • klienci

klienci

Newsletter – skuteczny sposób na podtrzymanie relacji z klientem

Newsletter – skuteczny sposób na podtrzymanie relacji z klientem

Podtrzymanie relacji w czasach, gdy kontakt personalny jest nadal nieco ograniczony, to kluczowa kwestia w biznesie. Oprócz kontaktów telefonicznych warto postarać się o regularną komunikację z klientami za pośrednictwem newslettera. Dodatkowo może być on dobrym pretekstem do kontaktu i pomocnym narzędziem np. dzięki przekierowaniom z newslettera do konkretnych treści lub aktywności.

  • 6 września 2021 r.
  • Promocja gabinetu
Jak podglądać konkurencję i dzięki temu zyskiwać nowych klientów?

Jak podglądać konkurencję i dzięki temu zyskiwać nowych klientów?

Nie chodzi o to, aby kopiować, lecz sprytnie podpatrywać i analizować w kontekście własnej strategii. Aby nie wypaść z obiegu, należy być na bieżąco — śledzić nowe usługi i rozwiązania innych gabinetów weterynaryjnych. Konkurencję warto zwłaszcza podglądać szczególnie w sytuacji, kiedy dopiero zaczynamy stawiać pierwsze kroki w branży. Dobrze jest uczyć się na błędach, nie tylko swoich, ale i cudzych. Szczegółowa analiza danych umożliwia zbadanie preferencji konsumentów i pozwala dostosować ofertę do ich potrzeb we właściwy sposób.

  • Marzena Pytlarz-Pietraszko
  • 28 czerwca 2021 r.
  • Promocja gabinetu
12201209

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

/WiedzaiPraktyka

/wip