Jak podglądać konkurencję i dzięki temu zyskiwać nowych klientów?
Nie chodzi o to, aby kopiować, lecz sprytnie podpatrywać i analizować w kontekście własnej strategii. Aby nie wypaść z obiegu, należy być na bieżąco — śledzić nowe usługi i rozwiązania innych gabinetów weterynaryjnych. Konkurencję warto zwłaszcza podglądać szczególnie w sytuacji, kiedy dopiero zaczynamy stawiać pierwsze kroki w branży. Dobrze jest uczyć się na błędach, nie tylko swoich, ale i cudzych. Szczegółowa analiza danych umożliwia zbadanie preferencji konsumentów i pozwala dostosować ofertę do ich potrzeb we właściwy sposób.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
- efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
- metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
- prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt