Jak podglądać konkurencję i dzięki temu zyskiwać nowych klientów?

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 28 czerwca 2021
Jak podglądać konkurencję i dzięki temu zyskiwać nowych klientów?

Nie chodzi o to, aby kopiować, lecz sprytnie podpatrywać i analizować w kontekście własnej strategii. Aby nie wypaść z obiegu, należy być na bieżąco — śledzić nowe usługi i rozwiązania innych gabinetów weterynaryjnych. Konkurencję warto zwłaszcza podglądać szczególnie w sytuacji, kiedy dopiero zaczynamy stawiać pierwsze kroki w branży. Dobrze jest uczyć się na błędach, nie tylko swoich, ale i cudzych. Szczegółowa analiza danych umożliwia zbadanie preferencji konsumentów i pozwala dostosować ofertę do ich potrzeb we właściwy sposób.

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.