• Serwis Lekarza Weterynarii
  • Prawo na co dzień
  • |
  • Polski Ład
  • |
  • Odpady
  • |
  • Zarządzanie i finanse
  • |
  • Promocja gabinetu
  • |
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Serwis WeterynaryjnySerwis Weterynaryjny
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj się »
  • Zamów »
  • x
  • Prawo na co dzień
  • Polski Ład
  • Odpady
  • Zarządzanie i finanse
  • Promocja gabinetu
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Słowa kluczowe
  • konkurencja

konkurencja

Jak podglądać konkurencję i dzięki temu zyskiwać nowych klientów?

Jak podglądać konkurencję i dzięki temu zyskiwać nowych klientów?

Nie chodzi o to, aby kopiować, lecz sprytnie podpatrywać i analizować w kontekście własnej strategii. Aby nie wypaść z obiegu, należy być na bieżąco — śledzić nowe usługi i rozwiązania innych gabinetów weterynaryjnych. Konkurencję warto zwłaszcza podglądać szczególnie w sytuacji, kiedy dopiero zaczynamy stawiać pierwsze kroki w branży. Dobrze jest uczyć się na błędach, nie tylko swoich, ale i cudzych. Szczegółowa analiza danych umożliwia zbadanie preferencji konsumentów i pozwala dostosować ofertę do ich potrzeb we właściwy sposób.

  • Marzena Pytlarz-Pietraszko
  • 28 czerwca 2021 r.
  • Promocja gabinetu

Dlaczego warto obserwować konkurencję i jak to robić skutecznie?

Zarówno nowo powstałe, jak i już te istniejące na rynku gabinety i kliniki weterynaryjne dużą uwagę powinny zwrócić na analizę konkurencji. Każdy przedsiębiorca wie, że rozpoznanie rynku i jego systematyczny monitoring to podstawa planowania wszystkich strategicznych działań. Analiza konkurencji – obok charakterystyki branży i klienta – stanowi ważną część analizy rynku. Sprawdźmy, w jaki sposób monitorować działania naszych konkurentów oraz jakie korzyści może nam to przynieść.

  • 4 sierpnia 2019 r.
  • Promocja gabinetu
1209475

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

/WiedzaiPraktyka

/wip