• Serwis Lekarza Weterynarii
  • Prawo na co dzień
  • |
  • Polski Ład
  • |
  • Odpady
  • |
  • Zarządzanie i finanse
  • |
  • Promocja gabinetu
  • |
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Serwis WeterynaryjnySerwis Weterynaryjny
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj się »
  • Zamów »
  • x
  • Prawo na co dzień
  • Polski Ład
  • Odpady
  • Zarządzanie i finanse
  • Promocja gabinetu
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Słowa kluczowe
  • obsługa klienta w weterynarii

obsługa klienta w weterynarii

obsługa klienta w gabinecie weterynaryjnym

Jak poprawić jakość obsługi klientów w praktyce weterynaryjnej?

Dbałość o klienta to czynnik, który buduje relacje i pomaga firmie zwiększać bazę zadowolonych klientów. Lojalni klienci będą zawsze korzystać z usług w tej samej firmie, przekazywać cenne informacje zwrotne i polecać firmę rodzinie oraz znajomym. Dzięki nim spadają koszty związane z poszukiwaniem nowych klientów, a zaoszczędzone środki można zainwestować gdzie indziej. Jak zatem należycie zadbać o klientów? Przede wszystkim musimy mieć pewność, że znamy ich potrzeby. Następnie musimy wdrożyć strategie, które nie tylko zaspokoją te potrzeby, ale przewyższą nawet oczekiwania konsumentów. Dlatego każdy gabinet weterynaryjny musi zapewniać klientom nie tylko najlepszą możliwą opiekę weterynaryjną, ale także najwyższą jakość obsługi.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

Jak dopasować funkcjonowanie gabinetu do wymagań klienta?

Na czym polega personalizacja kontaktu z klientem?

Dlaczego warto wykorzystywać schematy i standardy postępowania w konkretnych sytuacjach?

W jaki sposób wykorzystywać opinie klientów?

  • Marzena Pytlarz-Pietraszko
  • 6 czerwca 2022 r.
  • Promocja gabinetu
1359

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

/WiedzaiPraktyka

/wip