• Serwis Lekarza Weterynarii
  • Prawo na co dzień
  • |
  • Polski Ład
  • |
  • Odpady
  • |
  • Zarządzanie i finanse
  • |
  • Promocja gabinetu
  • |
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Serwis WeterynaryjnySerwis Weterynaryjny
  • x

    Wyszukaj na stronie:

  • Zaloguj się »
  • Zamów »
  • x
  • Prawo na co dzień
  • Polski Ład
  • Odpady
  • Zarządzanie i finanse
  • Promocja gabinetu
  • Praktyka kliniczna
    • Małe zwierzęta
    • Duże zwierzęta
  • Słowa kluczowe
  • oszczędności w weterynarii

oszczędności w weterynarii

Jak prowadzić gabinet weterynaryjny w mieszkaniu?

Założenie działalności gospodarczej w lokalu mieszkalnym to często jedyny sposób na uniknięcie znacznych kosztów związanych z wynajmem powierzchni na prowadzenie firmy. Trzeba jednak pamiętać, że założenie i prowadzenie gabinetu weterynaryjnego oraz pokrewnej działalności, opierającej się na udzielaniu świadczeń zdrowotnych, jest obwarowane przepisami, których należy bezwzględnie przestrzegać.

  • 29 listopada 2018 r.
  • Zarządzanie i finanse

Jak poradzić sobie z klientem, który nie przychodzi na umówioną wizytę?

Coraz większym problemem są klienci, którzy nie zjawiają się na umówionych wizytach. W skrajnych przypadkach nawet 40% wizyt w danym dniu nie dochodzi do skutku. Lekarze weterynarii mają wątpliwości, jak postępować, gdy klient bez wcześniejszej rezygnacji nie przychodzi na umówioną wizytę i jest zbyt mało czasu, aby zaprosić do gabinetu innego klienta. Warto pamiętać o tym, że klienci dotrzymują tylko terminów tych wizyt, na których im rzeczywiście zależy. Należy zatem dołożyć wszelkich starań, aby im zależało. Mechanizm działania jest prosty, jeżeli klient nie rozumie, dlaczego jego wizyta w gabinecie weterynaryjnym ma znaczenie, może łatwo mu przychodzić jej odwołanie. Co więc robić, by zmienić jego nastawienie?

  • 29 listopada 2018 r.
  • Zarządzanie i finanse
269270

Informacje

  • Oferta
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Pomoc
  • Kontakt
  • Współpraca

Kontakt

  • Wiedza i Praktyka
    ul. Łotewska 9a
    03-918 Warszawa
  • Centrum Obsługi Klienta
    Czynne: pn-pt w godz. 8:00-16:00
    Telefon: 22 518 29 29
  • Email: [email protected]

© Wiedza i Praktyka

/WiedzaiPraktyka

/wip