Jak poradzić sobie z klientem, który nie przychodzi na umówioną wizytę?
Coraz większym problemem są klienci, którzy nie zjawiają się na umówionych wizytach. W skrajnych przypadkach nawet 40% wizyt w danym dniu nie dochodzi do skutku. Lekarze weterynarii mają wątpliwości, jak postępować, gdy klient bez wcześniejszej rezygnacji nie przychodzi na umówioną wizytę i jest zbyt mało czasu, aby zaprosić do gabinetu innego klienta. Warto pamiętać o tym, że klienci dotrzymują tylko terminów tych wizyt, na których im rzeczywiście zależy. Należy zatem dołożyć wszelkich starań, aby im zależało. Mechanizm działania jest prosty, jeżeli klient nie rozumie, dlaczego jego wizyta w gabinecie weterynaryjnym ma znaczenie, może łatwo mu przychodzić jej odwołanie. Co więc robić, by zmienić jego nastawienie?
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
- efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
- metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
- prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt