Niesprawny sprzęt weterynaryjny – reklamacja, gwarancja i rękojmia

Dodano: 2 grudnia 2018

Utożsamianie uprawnienia do reklamacji towaru z gwarancją jest nie tylko błędne, ale też w wielu przypadkach szkodliwe. Odpowiedzialność sprzedawców opiera się rękojmi, czyli inaczej mówiąc, chodzi o niezgodność towaru z umową, natomiast producenci odpowiadają z tytułu gwarancji. Sama gwarancja jest jedynie dodatkowym uprawnieniem, obok tego podstawowego, jakim są prawa wynikające z reklamacji. Jakie są zatem różnice między gwarancją a rękojmią i co one oznaczają dla właścicieli gabinetów i klinik weterynaryjnych.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła