Samoregulacja w branży leków weterynaryjnych

Dodano: 11 maja 2022
Sprzedaż detaliczna na odległość weterynaryjnych produktów leczniczych

 
Branża producentów i importerów leków weterynaryjnych wyszła z inicjatywą dotyczącą samoregulacji. Wejście w życie kodeksu etyki marketingowej regulującego zasady reklamy i promocji produktów leczniczych przeznaczonych dla zwierząt ogłosili przedstawiciele branży. Z inicjatywą wprowadzenia kodeksu wyszło stowarzyszenie POLPROWET, zrzeszające ponad 85% branży producentów leków weterynaryjnych w Polsce. Wśród sygnatariuszy kodeksu etyki znajduje się obecnie 12 firm. 

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła