Marketing gabinetu weterynaryjnego przy ograniczonym budżecie - praktyczne wskazówki

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 17 czerwca 2022
Marketing w gabinecie weterynaryjnym

Nie sztuką jest stworzyć skuteczną kampanię przy wielomilionowym budżecie. Sztuką jest wypromować gabinet weterynaryjny, gdy skarbonka na marketing zieje pustkami. Tak zdarza się zwykle w przypadku jednoosobowych działalności. Często dotyczy to też różnych sytuacji kryzysowych, w których budżety marketingowe są ograniczane. Przedstawiamy kilka prostych, skutecznych wskazówek, dzięki którym niskim kosztem można zwiększyć popularność i rozpoznawalność swojej marki. Wbrew pozorom marketing weterynaryjny nie zawsze wymaga dużych nakładów finansowych. Wiele rozwiązań można stosować nawet przy ograniczonym budżecie.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

W jaki sposób wykorzystać rekomendacje zadowolonych klientów?

Co zrobić, aby poprawić dostępność usług?

Jak wykorzystać udział w konferencjach i innych wydarzeniach branżowych?

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.