9 zalet stosowania e-marketingu w weterynarii

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 7 grudnia 2020
Komunikacja mailowa w gabinecie weterynaryjnym

Marketing odgrywa coraz istotniejszą rolę w funkcjonowaniu gabinetów weterynaryjnych. Stosowanie bowiem marketingu w branży weterynaryjnej pozwala poznać oczekiwania klientów, a następnie ich przyciągnąć i zatrzymać w konkretnej placówce. Stosunkowo nowym narzędziem marketingu jest e-marketing.

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.