Pozyskanie nowego klienta 5 razy droższe niż maksymalizacja zysków ze stałego klienta

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 24 stycznia 2022
Utrzymanie klienta

Zdobywanie nowych klientów jest drogie oraz stosunkowo trudne. Wymaga pewnego wysiłku. Na podstawie wielu badań określono, że pozyskanie nowego klienta jest średnio 5 razy droższe niż maksymalizowanie zysków z klienta, którego już pozyskaliśmy. Dodatkowo konkurencja nie śpi, a ludzie szybko się nudzą. Co więcej żyjemy w czasach natychmiastowych odpowiedzi na nurtujące pytania i dostępności usług. Dlatego utrzymanie klienta, który raz, a nawet trzy razy, do nas przyszedł, nie jest proste.

Z artykułu dowiesz się m.in.:
  • Z jakich powodów właściciele zwierząt najczęściej odchodzą do innych lekarzy weterynarii?
  • W jaki sposób pracować nad tym, aby szanować czas klienta?
  • W jaki sposób poprawić komunikację ZLZ z klientem?

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.
Słowa kluczowe:
klient w weterynarii