Pozyskanie nowego klienta 5 razy droższe niż maksymalizacja zysków ze stałego klienta
Zdobywanie nowych klientów jest drogie oraz stosunkowo trudne. Wymaga pewnego wysiłku. Na podstawie wielu badań określono, że pozyskanie nowego klienta jest średnio 5 razy droższe niż maksymalizowanie zysków z klienta, którego już pozyskaliśmy. Dodatkowo konkurencja nie śpi, a ludzie szybko się nudzą. Co więcej żyjemy w czasach natychmiastowych odpowiedzi na nurtujące pytania i dostępności usług. Dlatego utrzymanie klienta, który raz, a nawet trzy razy, do nas przyszedł, nie jest proste.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- Z jakich powodów właściciele zwierząt najczęściej odchodzą do innych lekarzy weterynarii?
- W jaki sposób pracować nad tym, aby szanować czas klienta?
- W jaki sposób poprawić komunikację ZLZ z klientem?
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
- efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
- metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
- prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt