Budowanie marki osobistej sposobem na sukces w branży weterynaryjnej

Dodano: 22 września 2019

Każdy praktykujący lekarz weterynarii ma swoją markę, ale tylko nieliczni nią zarządzają i to oni mają większą szansę na osiągnięcie sukcesu w biznesie. Warto zapoznać się z najważniejszymi elementami i funkcjami marki osobistej oraz zasadami jej budowania, ponieważ odpowiedni wizerunek marki może wpłynąć na sytuację gabinetu weterynaryjnego oraz nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła