Jak zdobyć zaufanie właściciela zwierzęcia?

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 22 września 2019

Zdobycie zaufania klienta jest jednym z największych wyzwań każdego przedsiębiorcy, również właściciela gabinetu czy kliniki. Pozyskanie nowego klienta wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów. Zwykle są one 5–6 razy wyższe od tych związanych z utrzymaniem obecnego, który już korzysta z naszych usług. Ponieważ statystycznie aż połowa nowych klientów rezygnuje z dalszych usług dla swojego pupila już po pierwszej wizycie, całkiem możliwe, że koszty ich pozyskania nawet się nie zwrócą. Klient, który jest zadowolony i którego oczekiwania zostały spełnione, wraca do gabinetu. Z reguły 95% osób deklarujących zadowolenie z wizyty umawia się na kolejne w tym samym gabinecie lub u tego samego lekarza. Warto więc poznać sposoby, które pomagają wzbudzić zaufanie klientów, w naszym przypadku – właścicieli zwierząt.

Pozostało jeszcze 93% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.