Jak zdobyć zaufanie właściciela zwierzęcia?
Zdobycie zaufania klienta jest jednym z największych wyzwań każdego przedsiębiorcy, również właściciela gabinetu czy kliniki. Pozyskanie nowego klienta wiąże się z koniecznością poniesienia dodatkowych kosztów. Zwykle są one 5–6 razy wyższe od tych związanych z utrzymaniem obecnego, który już korzysta z naszych usług. Ponieważ statystycznie aż połowa nowych klientów rezygnuje z dalszych usług dla swojego pupila już po pierwszej wizycie, całkiem możliwe, że koszty ich pozyskania nawet się nie zwrócą. Klient, który jest zadowolony i którego oczekiwania zostały spełnione, wraca do gabinetu. Z reguły 95% osób deklarujących zadowolenie z wizyty umawia się na kolejne w tym samym gabinecie lub u tego samego lekarza. Warto więc poznać sposoby, które pomagają wzbudzić zaufanie klientów, w naszym przypadku – właścicieli zwierząt.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
- efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
- metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
- prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt