Marketing szeptany gabinetu – praktyczne wskazówki i porady

Dodano: 7 marca 2019

W przypadku gdy gabinet czy klinika zawdzięcza swoją popularność poczcie pantoflowej, stanowi to najlepszy dowód na to, że udało się trafić w potrzeby właścicieli zwierząt. W ostatnich latach pojęcie marketingu szeptanego stało się bardzo popularne wśród przedsiębiorców i menedżerów. Buzz marketing, czyli marketing szeptany, to forma marketingu, która wraz z rozwojem Internetu wciąż zyskuje na popularności.

Pozostało jeszcze 95% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła