Statystyki pokazują, że kryzys jest elementem, który już na stałe wpisał się w funkcjonowanie każdej firmy. Przy stale rosnących oczekiwaniach klientów, zależności od innych podmiotów, postępującej technologii, dynamice otoczenia biznesowego i wielu innych czynnikach nie chodzi o to, czy kryzys nadejdzie, ale kiedy to nastąpi. Może on zmaterializować się w postaci oszustwa, wycieku danych, incydentu bezpieczeństwa czy awarii systemów, błędów weterynaryjnych. Właśnie dlatego, tak ważne jest przygotowanie się na różne scenariusze, wdrożenie w życie działań zapobiegających nasilanie się problemu i wyciąganie wniosków, by w przyszłości nie powtórzyć tych samych błędów.
Jakie są 3 etapy zarządzania kryzysowego?
Jak ograniczyć ryzyko utraty klientów?
Czym jest w praktyce „gotowość” na kryzys?
Na jakie rodzaje kryzysu jesteśmy narażeni?