Podstawy zarządzania marketingowego w weterynarii

Dodano: 23 lutego 2020

Zarządzanie marketingowe gabinetem weterynaryjnym stanowi wyzwanie dla niejednego menedżera. Wymaga ono bowiem nie tylko wprowadzenia odpowiednich mechanizmów i narzędzi, ale przede wszystkim zaangażowania całego zespołu w realizację wspólnego celu. To zespół stanowi o sukcesie. Działania prowadzone przez dział marketingu stanowią jedynie element systemu zarządzania. Zarządzanie marketingowe ma odzwierciedlenie zarówno w bieżącej działalności przedsiębiorstwa, systemie obsługi klientów, działaniach promocyjnych itp., jak i w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących dalszego rozwoju organizacji. Element ten jest niezwykle ważny z perspektywy działalności gabinetu weterynaryjnego, którym z samej definicji zabrania się prowadzenia działań reklamowych.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła