Podstawy zarządzania marketingowego w weterynarii
Zarządzanie marketingowe gabinetem weterynaryjnym stanowi wyzwanie dla niejednego menedżera. Wymaga ono bowiem nie tylko wprowadzenia odpowiednich mechanizmów i narzędzi, ale przede wszystkim zaangażowania całego zespołu w realizację wspólnego celu. To zespół stanowi o sukcesie. Działania prowadzone przez dział marketingu stanowią jedynie element systemu zarządzania. Zarządzanie marketingowe ma odzwierciedlenie zarówno w bieżącej działalności przedsiębiorstwa, systemie obsługi klientów, działaniach promocyjnych itp., jak i w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących dalszego rozwoju organizacji. Element ten jest niezwykle ważny z perspektywy działalności gabinetu weterynaryjnego, którym z samej definicji zabrania się prowadzenia działań reklamowych.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
- efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
- metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
- prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt