Jak zwiększyć satysfakcję klienta z usług kliniki?

Dodano: 27 czerwca 2019

Satysfakcja klienta jest tym, do czego powinna dążyć każda firma, bez względu na branżę. Wysoka jakość obsługi klienta jest podstawowym czynnikiem w procesie budowania jego lojalności. Jakość obsługi wpływa również na decyzje zakupowe, zwiększa tolerancję wobec ceny oferowanej usługi czy produktu, a także przekłada się na rekomendacje marki w gronie znajomych. Zwiększanie satysfakcji klienta jest dużym wyzwaniem, dlatego warto dowiedzieć się, jakie działania podejmować, aby klient był zadowolony z usług gabinetu czy kliniki i wracał do nas.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła