Nowoczesna placówka weterynaryjna na LinkedIn

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 21 kwietnia 2022
linkedIn

Gabinet weterynaryjny – tak jak każda firma – nawet jeśli świadczy najlepsze usługi, potrzebuje skutecznych działań sprzedażowych i marketingowych. W małym gabinecie weterynaryjnym właściciel często jest sam sobie sterem, żeglarzem i okrętem. I w natłoku różnych obowiązków musi znaleźć także czas na sprzedaż i marketing swoich usług. Warto, aby w tym celu wykorzystywał LinkedIn.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

Jakie wymagania trzeba spełnić na LinkedIn ?

Jak przygotować wizualizację marki na LinkedIn?

W jaki sposób przygotowywać wpisy na LinkedIn?

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.