Zarządzanie SMART gabinetem weterynaryjnym - czyli jak zwiększyć liczbę klientów o 20%
Każdy gabinet weterynaryjny jako ośrodek świadczenia specjalistycznych usług na rzecz zwierząt ma na celu zapewnienie najwyższej jakości usług weterynaryjnych. Odzwierciedleniem efektów działalności jest liczba zadowolonych klientów korzystających z usług danego gabinetu, liczba nowych klientów, dobry wizerunek. To, jaki cel został ustalony, wpływa bezpośrednio na realizowaną strategię marketingową.Aby móc skutecznie budować przewagę konkurencyjną oraz skutecznie powalczyć o współczesnego konsumenta, niezbędne są zmiany w sposobie zarządzania placówkami weterynaryjnymi. W czasach rywalizacji o konsumenta liczy się myślenie SMART. Cele SMART to cele konkretne, mierzalne, osiągalne, realistyczne i ograniczone w czasie.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
- efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
- metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
- prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt