Zarządzanie SMART gabinetem weterynaryjnym - czyli jak zwiększyć liczbę klientów o 20%

Dodano: 13 listopada 2020
Zarządzanie SMART w gabinecie weterynaryjnym

Każdy gabinet weterynaryjny jako ośrodek świadczenia specjalistycznych usług na rzecz zwierząt ma na celu zapewnienie najwyższej jakości usług weterynaryjnych. Odzwierciedleniem efektów działalności jest liczba zadowolonych klientów korzystających z usług danego gabinetu, liczba nowych klientów, dobry wizerunek. To, jaki cel został ustalony, wpływa bezpośrednio na realizowaną strategię marketingową.Aby móc skutecznie budować przewagę konkurencyjną oraz skutecznie powalczyć o współczesnego konsumenta, niezbędne są zmiany w sposobie zarządzania placówkami weterynaryjnymi. W czasach rywalizacji o konsumenta liczy się myślenie SMART.  Cele SMART to cele konkretne, mierzalne, osiągalne, realistyczne i ograniczone w czasie.

Pozostało jeszcze 85 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła