Czy warto dogadywać się z roszczeniowym klientem?

Dodano: 2 grudnia 2018

Gdy pojawia  się problem z roszczeniowym klientem, lepiej zawrzeć z nim ugodę niż iść do sądu. Na jak duże ustępstwa warto albo trzeba wtedy pójść? Jeżeli lekarz nie popełnił żadnego błędu i chce zawrzeć ugodę dla tzw. świętego spokoju, ale ma wątpliwości, czy to uspokoi klienta, powinien rozważyć zawarcie porozumienia – ugody na piśmie. Dobrze byłoby, aby porozumienie zawierało sformułowanie, że „uznajemy roszczenia klienta za wyczerpane”. Jeżeli lekarz podejrzewa, że mógł popełnić błąd, czyli że realnie grozi mu postępowanie sądowe (z tytułu odpowiedzialności zawodowej), to tym bardziej powinno mu zależeć na zawarciu ugody na piśmie.

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła