Jak się bronić przed roszczeniami klienta?

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 6 lipca 2021
Jak się bronić przed roszczeniami klienta?

Wraz z rozwojem świadomości prawnej klientów, a także wzrostem ich wymagań dotyczących poziomu opieki weterynaryjnej, może wzrastać liczba roszczeń kierowanych przeciwko lekarzom weterynarii i gabinetom weterynaryjnym. Właściciel będą coraz śmielej występować przeciwko służbom weterynaryjnym, skarżąc je o słuszne bądź domniemane zaniedbania i błędy w leczeniu. Mogą grozić roszczenia o wysokie kwoty odszkodowań. Jednocześnie klinikom i gabinetom weterynaryjnym może zacząć doskwierać obowiązek stawiania się ich reprezentantów w sądzie na każde wezwanie nieusatysfakcjonowanego klienta. Już teraz należy zastanowić się, jak przygotować się do nowych wyzwań.

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.