Jak się bronić przed roszczeniami klienta?
Wraz z rozwojem świadomości prawnej klientów, a także wzrostem ich wymagań dotyczących poziomu opieki weterynaryjnej, może wzrastać liczba roszczeń kierowanych przeciwko lekarzom weterynarii i gabinetom weterynaryjnym. Właściciel będą coraz śmielej występować przeciwko służbom weterynaryjnym, skarżąc je o słuszne bądź domniemane zaniedbania i błędy w leczeniu. Mogą grozić roszczenia o wysokie kwoty odszkodowań. Jednocześnie klinikom i gabinetom weterynaryjnym może zacząć doskwierać obowiązek stawiania się ich reprezentantów w sądzie na każde wezwanie nieusatysfakcjonowanego klienta. Już teraz należy zastanowić się, jak przygotować się do nowych wyzwań.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
- efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
- metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
- prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt