Jak ugodowo rozstrzygać spory między weterynarzami a właścicielami zwierząt?

Dodano: 29 listopada 2018

W sytuacji, w której właściciel czworonoga zgłasza roszczenie odszkodowawcze lub po prostu pretensje co do postępowania lekarza weterynarza, można pozostać biernym i czekać na właściwy rozwój wydarzeń – skargę do rzecznika odpowiedzialności zawodowej, powództwo cywilne, a nawet postępowanie karne. Można też zainicjować postępowanie mediacyjne lub ugodowe, które są wręcz stworzone do rozwiązywania konfliktów powstałych na linii lekarz – niezadowolony klient.

Pozostało jeszcze 95 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła