Co zrobić, aby gabinet weterynaryjny był widoczny i rozpoznawalny?

Dodano: 20 listopada 2019


Rynek weterynaryjny w Polsce od wielu lat wymaga od właścicieli gabinetów weterynaryjnych dużej czujności w zakresie tego, czy stosowane przez nich zabiegi marketingowe są zgodne z obowiązującym prawem. Jednocześnie bardzo duża konkurencja wymaga, aby w miarę dostępnych możliwości starać się aktywnie pozyskiwać nowych klientów, czyli właścicieli czworonożnych pacjentów i ich zainteresowanie. Najważniejsze są relacje z klientami, ale bardzo istotny jest także spójny wizerunek gabinetu, ponieważ to buduje zaufanie i pozytywnie wpływa na decyzje opiekunów o skorzystaniu z usług. Poza tym powoduje, że gabinet jest widoczny i wyróżnia się na tle konkurencji.

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła