Co zrobić, aby gabinet weterynaryjny był widoczny i rozpoznawalny?
Rynek weterynaryjny w Polsce od wielu lat wymaga od właścicieli gabinetów weterynaryjnych dużej czujności w zakresie tego, czy stosowane przez nich zabiegi marketingowe są zgodne z obowiązującym prawem. Jednocześnie bardzo duża konkurencja wymaga, aby w miarę dostępnych możliwości starać się aktywnie pozyskiwać nowych klientów, czyli właścicieli czworonożnych pacjentów i ich zainteresowanie. Najważniejsze są relacje z klientami, ale bardzo istotny jest także spójny wizerunek gabinetu, ponieważ to buduje zaufanie i pozytywnie wpływa na decyzje opiekunów o skorzystaniu z usług. Poza tym powoduje, że gabinet jest widoczny i wyróżnia się na tle konkurencji.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
- efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
- metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
- prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt