E-marketing gabinetu weterynaryjnego – najważniejsze wskazówki

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 23 stycznia 2020
E-marketing w weterynarii

Internet stał się nowym narzędziem marketingowym, które służy do prowadzenia dialogu w sposób interaktywny z docelowym segmentem rynku. W przypadku usług weterynaryjnych odnosi się do relacji między zakładem leczniczym dla zwierząt a jego klientami. Dzięki stronie internetowej oraz mailingowi relacje te mogą być długotrwałe. E-marketing usług weterynaryjnych jest immanentnym czynnikiem efektywnego zarządzania gabinetów i klinik. Internet jest i będzie integralną częścią otaczającej nas rzeczywistości, a liczba jego użytkowników stale wzrasta. E-marketing to wyzwanie i przyszłość dla wszystkich podmiotów weterynaryjnych. Sprawdźmy, jak skutecznie prowadzić e-marketing w zakładach leczniczych dla zwierząt.

Pozostało jeszcze 96% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.