E-marketing gabinetu weterynaryjnego – najważniejsze wskazówki
Internet stał się nowym narzędziem marketingowym, które służy do prowadzenia dialogu w sposób interaktywny z docelowym segmentem rynku. W przypadku usług weterynaryjnych odnosi się do relacji między zakładem leczniczym dla zwierząt a jego klientami. Dzięki stronie internetowej oraz mailingowi relacje te mogą być długotrwałe. E-marketing usług weterynaryjnych jest immanentnym czynnikiem efektywnego zarządzania gabinetów i klinik. Internet jest i będzie integralną częścią otaczającej nas rzeczywistości, a liczba jego użytkowników stale wzrasta. E-marketing to wyzwanie i przyszłość dla wszystkich podmiotów weterynaryjnych. Sprawdźmy, jak skutecznie prowadzić e-marketing w zakładach leczniczych dla zwierząt.
Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:
- aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
- efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
- metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
- prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt