Jak uniknąć błędów, które zniechęcają klientów w czasie pierwszej wizyty w gabinecie?

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 5 kwietnia 2022
Jak zrobić dobre wrażenie na właścicielu zwierzęcia?

W dziewięciu na dziesięć przypadków opinia na temat danej osoby jest budowana na podstawie pierwszego wrażenia. To, co lekarzowi może wydać się niewarte uwagi, dla klienta miewa kluczowe znaczenie. Odebrane przez zmysły bodźce wzrokowe, słuchowe i kinestetyczne (czyli te związane z odczuciami) są dla właściciela zwierzęcia źródłem wszelkich informacji, które kształtują jego przekonanie na temat lekarza i praktyki.

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.
Słowa kluczowe:
obsługa klienta