Plan marketingowy gabinetu weterynaryjnego – dlaczego warto go przygotować

Dodano: 13 lipca 2020
Plan marketingowy w weterynarii

Strategia marketingowa to coś, od czego zaczynamy budowanie marki, powinna ją mieć każda firma, niezależnie od wielkości. To dokument, z którego wynika, jakie są nasze mocne i słabe strony, jakie cele chcemy osiągnąć oraz jak trafić do idealnych klientów. Pozwala wskazać kierunek takich działań marketingowych, które przyniosą najlepsze rezultaty. To przepustka do większej sprzedaży, większej rozpoznawalności marki itp. Istotną częścią strategii jest plan marketingowy, który określa, kiedy i w jaki sposób zrealizujemy cele założone w strategii.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła