Jak pozyskiwać nowych klientów gabinetu weterynaryjnego?

Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Dodano: 9 czerwca 2021
Skąd pozyskac nowych klientów w weterynarii?

Dzięki szybkiemu rozwojowi technologii dróg dotarcia do klienta jest bardzo wiele i wciąż pojawiają się nowe. Ważne, by umiejętnie z nich korzystać, a przede wszystkim kreatywnie. Czyli nie zawsze iść utartą ścieżką i poddawać się modom i trendom, ale obserwować swój rynek. Prowadzić dialog ze swoimi klientami i szukać pomysłów na wyróżnienie się. Ważne, by znaleźć kilka skutecznych kanałów dotarcia do klienta. Nie tylko na podstawie tego, co inni piszą albo tego, co jest najtańsze albo najwygodniejsze, ale na podstawie własnych doświadczeń i testów. To wymaga czasu i konsekwencji. Nie ma skutecznej drogi na skróty i nie ma złotych i uniwersalnych rozwiązań, które zawsze i szybko działają.

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Pytlarz-Pietraszko

Autor: Marzena Pytlarz-Pietraszko

Ukończyła aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Katowicach. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz studiów podyplomowych „Prawa gospodarczego i handlowego" Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Uczestniczka studiów podyplomowych „Prawa medycznego i bioetyki" organizowanych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Kierownik działu prawnego w Centrum Nowoczesnej Rehabilitacji i Opieki TriVita, właściciel PCC Legal.