Jak wykorzystać rekomendacje zadowolonego klienta?

Dodano: 10 maja 2021
Opinie klientów na temat kliniki weterynaryjnej

Zachęcanie zadowolonych klientów do dzielenia się swoimi doświadczeniami przez Internet, a zwłaszcza za pomocą social mediów, pomaga gabinetowi stworzyć bazę wirtualnych dowodów na jakość jego usług. Pozytywne opinie klientów to potężne narzędzie marketingowe. Wiele marek zaczęło traktować budowanie strategii na ich podstawie bardzo poważnie. Taka taktyka pomaga stworzyć silną i natychmiastową więź z klientami oraz przyciągnąć ich uwagę.

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Jeśli nie masz jeszcze dostępu, załóż konto a otrzymasz m.in.:

  • aktualne zmiany prawne, interpretacje przepisów i porady
  • efektywne metody zarządzania gabinetem weterynaryjnym
  • metody pozyskiwanie funduszy na prowadzenie praktyki weterynaryjnej
  • prezentacje problemów diagnostyki i terapii schorzeń zwierząt
Sprawdź ofertę »
       
               

Logowanie

               

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła